Hogyan emelkedjen ki tartalmad a közösségi média zajából?
2013. 07. 19. 13 : 55

Címkék: tippek tartalommenedzsment marketing képzés közösségi média social bistro képzés közösségi média tippek social bistro tippek

A közösségi média zaját már a saját bőrünkön is tapasztalhatjuk: legyen szó akármilyen témáról, egyszerűen többlet van az interneten keringő információkból.

A zajból való kiemelkedést nem csak az információtöbblet nehezíti, hanem az is, hogy az embereknek nincs türelme válogatni, keresgélni ezek között az információk között, tehát a legmegfogóbb lesz a nyertes a számukra.

Az online marketing elterjedésével azonban az általános felhasználó rengeteg vállalatnak, reklámnak céltáblájává vált, tehát megszámlálhatatlan mennyiségű információ éri egy nap. Ez idővel közönyösségből álló falat épít ki a felhasználó és az információ között, ezért fel kell kelteni az érdeklődést - ki kell emelkedni a zajból.

A cél egyértelmű: át kell törni a zajt, és meg kell szerezni a közönség figyelmét! Elsősorban blogokra érvényesek a következő tippek, de természetesen lehet őket alkalmazni más közösségi média megjelenéseknél is.

beutler_lookbook_snackable1-v2.png

#Mondjam vagy mutassam?

Néha egy kép többet ér minden szónál, és ezt a felhasználók is bebizonyítják. Bármilyen egyéb média megjelenítése (videók, képek) sokkal vonzóbbá tesznek egy posztot a felhasználók számára - bizonyítottan több a megosztás egy sima, szöveges bejegyzéshez képest. (Ez igaz a Facbook posztokra is: több az elkötelezett felhasználó egy kép által!)

#Hogyan olvasnak az emberek?

Az emberek 79%-a nem olvassa el szóról szóra az interneten megjelenő cikkeket, bejegyzéseket, hanem csak átfutják őket.

Ezért megragadó címeket kell létrehoznunk, hogy egyáltalán ránk kattintsanak, illetve bekezdéseket átláthatóvá kell tennünk, könnyeddé.

#Azt add az olvasóidnak, amit elvárnak Tőled

Szervezd meg tartalmaidat úgy, hogy rendszerezve tudd átadni az információkat a felhasználóknak - így megspórolod nekik a plusz időt, amit az ömlesztett információk rendszerezésével foglalnának el.

#Integráció

A különböző platformokat próbáljuk meg a leghatékonyabb módon összekötni, hogy közönségünk ott követhessen minket, ahol neki a legkényelmesebb - legyen ez Twitter, Facebook, Pinterest, vagy YouTube

Írta:

Novák Rebeka

Források:

http://blog.lookbookhq.com/blog/bid/316189/Everyone-Wants-Multimedia-What-It-Means-for-B2B-Marketing

http://socialmouths.com/blog/2013/07/15/how-to-help-your-content-rise-above-the-noise/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://socialbistro.blog.hu/api/trackback/id/tr785413298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Social Bistro

Social Bistro

A Social Bistro egy online marketinggel foglalkozó továbbképzés, de jóval több annál: új és eredeti tudást ad az arra vágyóknak. www.socialbistro.eu

Friss topikok

Címkék

beágyazás (1) beágyazott poszt (1) blog (1) brand (1) business (1) connect (1) eladás (1) embedded post (1) érdekesség (1) értékesítés (1) facebook (8) Facebook (1) facebook admin (1) facebook oldal (1) facebook toplista (1) facebook továbbképzés (1) folyamatos fejlődés (1) graph search (1) hiú (1) hivatalos (1) honlap (1) humor (1) instagram (1) instagram video (1) jövő (1) karrier (1) keresés (1) kommunikáció (1) konverzió (1) közösség (1) közösségi háló (6) közösségi marketing (3) közösségi média (14) közösségi média kvíz (1) közösségi média tippek (1) kurzus (1) kutatás (1) kvíz (1) legsikeresebb (1) legtöbb (1) like (1) márka (1) marketing eredmény (1) marketing képzés (1) marketing továbbképzés (1) megosztás (2) myrtis creative (1) nyeremény (1) nyereményjáték (1) nyerj (1) önéletrajz (1) online (1) online kommunikáció (1) online marketing (5) online ügyfélszolgálat (2) optimalizáció (1) összekötés (1) reklám (1) search (1) siker (1) sikeres reklámok (1) simicz tamás (2) socialbistro (2) social bistro (10) social bistro képzés (2) social bistro közösségi média (1) social bistro kurzus (2) social bistro kvíz (1) social bistro marketing (4) social bistro marketing továbbképzés (2) social bistro quiz (1) social bistro tippek (2) social bistro továbbképzés (3) social media (6) szabályos (1) szeminárium (1) szépművészeti múzeum (1) tanulás (1) tartalommenedzsment (1) termék (1) tippek (1) top 10 (1) továbbképzés (5) trend (1) twitter (3) ügyfélszolgálat (1) üüzleti kommunikáció (1) üzlet (1) vicces (1) vine (1) weboldal (1) website (1) Címkefelhő

süti beállítások módosítása