Fejlődni kell!
2013. 07. 07. 19 : 42
Alapvetően köztudott, általános bölcsesség az, hogy hiába végeztünk kötelező tanulmányainkkal, önmagunk folyamatos képzésére és fejlesztésére szükség van. Alkalmazkodnunk kell a mindig felmerülő új kihívásokhoz és helyzetekhez, új és új ismeretekre van szükségünk.
Nincs ez máshogy az üzleti világban sem, és a marketing terén sem. Az a vállalat, amely nem tud adaptálódni a változó igényekhez és trendekhez egy idő után lemarad.
A marketing terén az utóbbi időben a legnagyobb változást talán a közösségi média marketing feltörése jelentette. A hagyományos marketingtől viszont számos dologban különbözik.
Nincsenek több évtizedre visszanyúló, mindenki által jól ismert szabályai és egyelőre viszonylag csak kevés szakember foglalkozik ezzel a gyorsan fejlődő területtel. Más elvek vonatkoznak rá – a fogyasztók és a megcélzott célcsoport nem „elszenvedői” a marketingnek, hanem aktív résztvevői, akik folyamatosan visszajeleznek, hogy mi az, ami tetszik nekik és mi az, ami nem. Bár egyszerűnek tűnik, mégis használata szakértelmet igényel.
Ez könnyen lehet, hogy nem szimpatikus és nem akarunk változtatni. Az utóbbi idők trendjét nézve azonban egyértelmű, hogy bármit teszünk, a közösségi média marketing maradni fog - és ez elkerülhetetlenül azzal jár, hogy előbb vagy utóbb meg kell majd tanulni használni.
És miért ne előbb?
A SocialBistro kurzusain néhány délelőtt alatt valódi, használható tudást szerezhetsz, magasan elismert szakmai előadóktól. Ha megtanuljuk használni, a közösségi média az egyik legerősebb fegyverünkké válhat – mért ne akarnánk akkor használni, vagy rosszabb, mért akarnánk kimaradni?
Írta:
Bene Zoltán
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.