Graph search - hogyan használjam, mint marketing eszközt?
2013. 07. 27. 15 : 24

Címkék: keresés facebook optimalizáció search graph search social bistro továbbképzés facebook továbbképzés facebook admin

Most, hogy már a legtöbb magyar felhasználóhoz is megérkezett a Graph Search, nem árt beszélni arról, hogyan lehet kihasználni ezt a lehetőséget, mint marketing eszközt.

Az új keresési felülettel ugyanis sokkal jobban megismerhetjük a környezetünket, a rajongóinkat, a versenytársainkat, és így nagyobb esélyünk van célzott kampányokat készíteni.

#Adminként használhatod az oldalad Graph Search-ét:

  • a rajongóid közelebbi megismerésére
  • az érdeklődési körük jobb megismerésére
  • azonosítani tudod, hogy rajongóid milyen munkahelyről érkeztek hozzád
  • megismerheted a konkurencia rajongóit
  • azonosíthatsz potenciális üzleti partnereket 
  • felülemelkedhetsz a Facebook-on folyó versenyen

pplwhlkdsb.png
Forrás: Facebook

Konkrét tippek:

#Keress kollégákat!

Írj be egy közös pontot, melynek valószínűleg az összes kollégád rajongója, és találd meg régi ismerőseid! Ezáltal építheted ki a Facebook előtti kapcsolati hálód is!

#Nézd meg, hogy az ismerősök közül kik lájkolták eddig az oldalad!

Akik még nem, nekik küldhetsz személyre szabott meghívót, és így még több emberhez juthat el az oldalad.

>>> Ismerősök, akik kedvelték az "oldal neve"

       EN: My friends who like page "name" 

#Keress csoportokat, amik az oldalad érdeklődéséhez tartoznak!

Lépj be a csoportokba, és ossz meg releváns és nem zavaró információkat a saját oldaladról is.

>>> Csoportok a/az "érdeklődési kör"

       EN: Groups of people who like "topic"and like "page name"

#Nézd meg, hogy a te rajongóid milyen más oldalakat követnek!

>>> Ismerősök, akik kedvelték az "oldal neve" , majd rákattinthatsz az ismerősökre

       EN: Pages liked by people who like "page name" 

#Ismerd meg a rajongóidat!

>>> Filmek/Könyvek/Zenék amiket a "oldal neve" rajongói kedveltek

       EN: Movies/Music/Book liked by people who like "page name"

Mindehhez hozzáférhetsz a megfelelő kulcsszavak használatával! Semmi trükk, semmi varázslat, csak egy kis odafigyelés és megfelelő párosítások!

Próbáljátok ki Ti is és ismerjétek meg célközönségeteket Facebook-on amennyire csak lehet :)

Írta:

Novák Rebeka

Forrás:

http://www.socialmediaexaminer.com/facebook-graph-search-marketing/

Szólj hozzá!

Dobd fel a közösségi önéletrajzod!
2013. 07. 23. 16 : 05

Címkék: üzlet önéletrajz közösségi média social bistro social bistro marketing

Manapság gyakorlatilag mindenki rajta van valamilyen közösségi oldalon – legyen szó Facebookról, Twitterről, LinkedInről. Szépen fokozatosan a közösségi média beleszivárog a munka világába is: nem kifejezetten meglepő, hogy egyre több vállalatnál a CV mellett a „közösségi önéletrajzot”, a digitális lábnyomodat is ellenőrzik.

Sőt, mi több – számos HR szakértő mesél arról, hogy ez a digitális lábnyom már a közeljövőben ki fogja váltani a hagyományos önéletrajzot. És ha ez igaz, mindennél fontosabb, hogy a közösségi önéletrajzod készen álljon a kihívásokra – mutatunk három példát, hogy mivel érheted el ezt.

Facebook-Job-App-And-Small-Businesses.jpg
Forrás: http://www.viralblog.com

#1 Üzleti közösségi oldalak

A professzionális közösségi oldalak, mint a LinkedIn egyre több lehetőséggel bírnak mind a munkakeresés, mind a toborzás területén. A hagyományos önéletrajzra hasonlító adatlapon feltüntethetjük a korábbi munkatapasztalatainkat és képességeinket, amiket ismerőseink értékelhetnek, megerősíthetnek. A rendszer ezek alapján automatikusan ajánlja a profilhoz illő munkahirdetéseket.

A LinkedInen továbbá számos csoporthoz lehet csatlakozni foglalkozás vagy érdeklődési kör alapján – csatlakozz ilyen csoportokhoz, bizonyítsd be tudásod, ismerj meg minél több hasonló érdeklődésű embert, hogyha bármikor munkát kéne keresned, tudd, hogy hol kell elkezdeni…

#2 Facebook, Twitter és társaik

Egyre több vállalat keresi következő dolgozóját a Facebook, a Twitter és a Google+ segítségével és egyre természetesebb megnézni a jelentkező profilját ezeken az oldalakon - éppen ezért mindenképpen ajánlott alaposan átnézni Facebookon a privacy beállításainkat, nehogy a munkáltató valami olyat tudjon észrevenni az adatlapunkon, aminek egyáltalán nem örülünk. A legszerencsésebb talán az, hogyha ismeretlen személy (vagy a főnökünk) csak semleges információkat tudhat meg a közösségi oldal alapján és nem feltétlenül mindössze a jelentkezési időszak alatt. 

Továbbá a cégek Facebookon és Twitteren található karrieroldalai remek lehetőséget adnak arra, hogy gyorsan és egyszerűen interakcióba léphessünk egy-egy szimpatikus vállalattal és gyorsan értesüljünk a változásokról. 

#3 Bizonyítsd a tudásod a blogodban

A blogok remek, utánozhatatlan lehetőséget biztosítanak számodra ahhoz, hogy bebizonyítsd, hogy mennyire értesz egy adott szakterülethez. Legyen szó hobbiról vagy szakmáról, egy jó minőségű szakmai blog rengeteget dobhat a "hitelességeden". Természetesen ez az elején nem feltétlenül egyszerű belejönni és sokat kell foglalkozni vele, viszont ha jól csinálod, hamarosan az adott téma egyik megbízható szakértőjeként tudod beállítani magad a közösségi média segítségével. 

Írta:

Bene Zoltán

Forrás:

http://www.social-hire.com/career--interview-advice/3510/pimp-your-social-cv---a-recruiters-advice?utm_source=smt

 

 

Szólj hozzá!

Social Bistro

Social Bistro

A Social Bistro egy online marketinggel foglalkozó továbbképzés, de jóval több annál: új és eredeti tudást ad az arra vágyóknak. www.socialbistro.eu

Friss topikok

Címkék

beágyazás (1) beágyazott poszt (1) blog (1) brand (1) business (1) connect (1) eladás (1) embedded post (1) érdekesség (1) értékesítés (1) facebook (8) Facebook (1) facebook admin (1) facebook oldal (1) facebook toplista (1) facebook továbbképzés (1) folyamatos fejlődés (1) graph search (1) hiú (1) hivatalos (1) honlap (1) humor (1) instagram (1) instagram video (1) jövő (1) karrier (1) keresés (1) kommunikáció (1) konverzió (1) közösség (1) közösségi háló (6) közösségi marketing (3) közösségi média (14) közösségi média kvíz (1) közösségi média tippek (1) kurzus (1) kutatás (1) kvíz (1) legsikeresebb (1) legtöbb (1) like (1) márka (1) marketing eredmény (1) marketing képzés (1) marketing továbbképzés (1) megosztás (2) myrtis creative (1) nyeremény (1) nyereményjáték (1) nyerj (1) önéletrajz (1) online (1) online kommunikáció (1) online marketing (5) online ügyfélszolgálat (2) optimalizáció (1) összekötés (1) reklám (1) search (1) siker (1) sikeres reklámok (1) simicz tamás (2) socialbistro (2) social bistro (10) social bistro képzés (2) social bistro közösségi média (1) social bistro kurzus (2) social bistro kvíz (1) social bistro marketing (4) social bistro marketing továbbképzés (2) social bistro quiz (1) social bistro tippek (2) social bistro továbbképzés (3) social media (6) szabályos (1) szeminárium (1) szépművészeti múzeum (1) tanulás (1) tartalommenedzsment (1) termék (1) tippek (1) top 10 (1) továbbképzés (5) trend (1) twitter (3) ügyfélszolgálat (1) üüzleti kommunikáció (1) üzlet (1) vicces (1) vine (1) weboldal (1) website (1) Címkefelhő

süti beállítások módosítása