Graph search - hogyan használjam, mint marketing eszközt?
2013. 07. 27. 15 : 24
Most, hogy már a legtöbb magyar felhasználóhoz is megérkezett a Graph Search, nem árt beszélni arról, hogyan lehet kihasználni ezt a lehetőséget, mint marketing eszközt.
Az új keresési felülettel ugyanis sokkal jobban megismerhetjük a környezetünket, a rajongóinkat, a versenytársainkat, és így nagyobb esélyünk van célzott kampányokat készíteni.
#Adminként használhatod az oldalad Graph Search-ét:
- a rajongóid közelebbi megismerésére
- az érdeklődési körük jobb megismerésére
- azonosítani tudod, hogy rajongóid milyen munkahelyről érkeztek hozzád
- megismerheted a konkurencia rajongóit
- azonosíthatsz potenciális üzleti partnereket
- felülemelkedhetsz a Facebook-on folyó versenyen
Konkrét tippek:
#Keress kollégákat!
Írj be egy közös pontot, melynek valószínűleg az összes kollégád rajongója, és találd meg régi ismerőseid! Ezáltal építheted ki a Facebook előtti kapcsolati hálód is!
#Nézd meg, hogy az ismerősök közül kik lájkolták eddig az oldalad!
Akik még nem, nekik küldhetsz személyre szabott meghívót, és így még több emberhez juthat el az oldalad.
>>> Ismerősök, akik kedvelték az "oldal neve"
EN: My friends who like page "name"
#Keress csoportokat, amik az oldalad érdeklődéséhez tartoznak!
Lépj be a csoportokba, és ossz meg releváns és nem zavaró információkat a saját oldaladról is.
>>> Csoportok a/az "érdeklődési kör"
EN: Groups of people who like "topic"and like "page name"
#Nézd meg, hogy a te rajongóid milyen más oldalakat követnek!
>>> Ismerősök, akik kedvelték az "oldal neve" , majd rákattinthatsz az ismerősökre
EN: Pages liked by people who like "page name"
#Ismerd meg a rajongóidat!
>>> Filmek/Könyvek/Zenék amiket a "oldal neve" rajongói kedveltek
EN: Movies/Music/Book liked by people who like "page name"
Mindehhez hozzáférhetsz a megfelelő kulcsszavak használatával! Semmi trükk, semmi varázslat, csak egy kis odafigyelés és megfelelő párosítások!
Próbáljátok ki Ti is és ismerjétek meg célközönségeteket Facebook-on amennyire csak lehet :)
Írta:
Novák Rebeka
Forrás:
http://www.socialmediaexaminer.com/facebook-graph-search-marketing/
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.